Για να πραγματοποιηθεί η σύνδεση όλων των ακινήτων – εντός ή εκτός εγκεκριμένου
σχεδίου του Δήμου Τανάγρας με το δίκτυο ύδρευσης, οι ιδιοκτήτες αυτών μαζί με την αίτηση της
προηγούμενης παραγράφου, πρέπει να προσκομίσουν στο Γραφείο Εσόδων τα παρακάτω
δικαιολογητικά έγγραφα:
Α. Για να τοποθετηθεί νέα παροχής ύδρευσης η αίτηση πρέπει να συνοδεύεται, κατά
περίπτωση, από τα ακόλουθα:
Εφ’ όσον πρόκειται για νέα οικοδομή, ή παλιά οικοδομή που επισκευάστηκε:
α) Φωτοτυπία του Αστυνομικού Δελτίου Ταυτότητας,
β) Αποδεικτικού του Α.Φ.Μ. του αιτούντος
γ) Φωτοτυπία της οικοδομικής άδειας,
δ) Συμβόλαιο ιδιοκτησίας ακινήτου και υπεύθυνη δήλωση του υπόχρεου σε περίπτωση
συνιδιοκτησίας.
ε) Στις περιπτώσεις που υπάρχει δίκτυο αποχέτευσης στην περιοχή, απόδειξη από την οποία να προκύπτει η καταβολή του τέλους σύνδεσης με το δίκτυο αποχέτευσης, ή παράλληλη αίτηση για την σύνδεση του ακινήτου με το δίκτυο αποχέτευσης.
Εφ’ όσον πρόκειται για κτίσμα που ανεγέρθηκε πριν το 1955 :
α) Φωτοτυπία του Αστυνομικού Δελτίου Ταυτότητας,
β) Αποδεικτικού του Α.Φ.Μ. του αιτούντος
γ) Στις περιπτώσεις που υπάρχει δίκτυο αποχέτευσης στην περιοχή, απόδειξη από την οποία να προκύπτει η καταβολή του τέλους σύνδεσης με το δίκτυο αποχέτευσης, ή παράλληλη αίτηση για την σύνδεση του ακινήτου με το δίκτυο αποχέτευσης.
Στην περίπτωση αυτή η αίτηση του ιδιοκτήτη διαβιβάζεται στην Υπηρεσία Ύδρευσης η οποία σε συνεργασία με την Τεχνική Υπηρεσία, εξετάζουν την δυνατότητα ή μη σύνδεσης με το δίκτυο ύδρευσης, αν υπάρχει σύνδεση ή δυνατότητα σύνδεσης με το δίκτυο αποχέτευσης, αν έχει εξοφληθεί η δαπάνη σύνδεσης και κάθε άλλο στοιχείο της αίτησης που κρίνεται σκόπιμο. Μετά τον έλεγχο καλείται ο υδρολήπτης για την οικονομική τακτοποίηση, προκειμένου να προγραμματιστεί η κατασκευή της παροχής.
Εφ’ όσον πρόκειται για υδροδότηση οικοπέδου , τροχόσπιτου , τροχοβίλας ή προκάτ
κατοικίας :
α) Φωτοτυπία του Αστυνομικού Δελτίου Ταυτότητας,
β) Αποδεικτικού του Α.Φ.Μ. του αιτούντος
γ) Συμβόλαιο ιδιοκτησίας ακινήτου και υπεύθυνη δήλωση του υπόχρεου σε περίπτωση
συνιδιοκτησίας.
Β. Για να τοποθετηθεί εργοταξιακή παροχή ύδρευσης η αίτηση πρέπει να συνοδεύεται από φωτοτυπία της οικοδομικής άδειας, ή υπεύθυνη δήλωση για έναρξη οικοδομικών εργασιών. Στις περιπτώσεις που γίνεται συνένωση οικοπέδων μια από τις υπάρχουσες παλιές παροχές, μετατρέπεται σε εργοταξιακή.
Η μετατροπή της εργοταξιακής παροχής σε κανονική και η κατασκευή των υπολοίπων παροχών της ίδιας οικοδομής, πραγματοποιούνται μετά την υποβολή δήλωσης ολοκλήρωσης εργασιών για οριστική υδροδότηση.
Η εργοταξιακή παροχή υδροδοτείται από το Δήμο για χρονικό διάστημα τεσσάρων (4) ετών σύμφωνα με την διάρκεια ισχύος της άδειας οικοδομής ή για το χρονικό διάστημα της νόμιμης παράτασης και μετά το πέρας της αναφερόμενης προθεσμίας διακόπτεται η υδροδότηση. Σε περίπτωση που δεν έχουν ξεκινήσει οικοδομικές εργασίες μετά την υποβολή υπεύθυνης δήλωσης αντί οικοδομικής άδειας και σε χρονικό διάστημα ενός (1) έτους δεν προσκομισθούν τα απαραίτητα δικαιολογητικά, η παροχή θεωρείται ότι χρησιμοποιείται για άρδευση και αντιμετωπίζεται τιμολογιακά, με την αντίστοιχη κλίμακα χρεώσεων.
Γ. Για να τοποθετηθεί παροχή για ειδική δραστηριότητα (βιομηχανίες , βιοτεχνίες) η
αίτηση πρέπει να συνοδεύεται από:
α) Φωτοτυπία οικοδομικής άδειας.
β) Συνοπτική περιγραφή της ασκούμενης δραστηριότητας.
γ) Τεκμηριωμένη ανάλυση της μέγιστης και της μέσης ανά ημέρα απαιτούμενης ποσότητας νερού για την ειδική αυτή δραστηριότητα.
δ) Αντίγραφο δήλωσης έναρξης επιτηδεύματος ή αντίγραφο εταιρικού από το οποίο να προκύπτει η έναρξη της δραστηριότητας.
ε)Φωτοαντίγραφο μίας σελίδας του τιμολογίου του επαγγελματία με σχετική θεώρηση από την εφορία.
στ) Στις περιπτώσεις που υπάρχει δίκτυο αποχέτευσης στην περιοχή, απόδειξη από την οποία να προκύπτει η καταβολή του τέλους σύνδεσης με το δίκτυο αποχέτευσης, ή παράλληλη αίτηση για την σύνδεση του ακινήτου με το δίκτυο αποχέτευσης.
Για τις αιτήσεις ειδικών παροχών αποφασίζει το Δημοτικό Συμβούλιο, αφού διενεργηθεί προέλεγχος από την Επιτροπής Ύδρευσης-Αποχέτευσης του Δήμου, το οποίο λαμβάνει υπόψη του την εκάστοτε υφιστάμενη δυνατότητα και μπορεί να θέτει ανάλογους όρους και περιορισμούς.
Η υποβολή της αίτησης γίνεται είτε αυτοπροσώπως είτε μέσω Fax (από ΚΕΠ), ενώ η παραλαβή μπορεί να γίνει είτε από τη τεχνική υπηρεσία του Δήμου ή να σας αποσταλεί ταχυδρομικά:
Η υποβολή της αίτησης γίνεται είτε αυτοπροσώπως είτε μέσω Fax (από ΚΕΠ), ενώ η παραλαβή μπορεί να γίνει είτε από τη τεχνική υπηρεσία του Δήμου ή να σας αποσταλεί ταχυδρομικά:
- Αίτηση ενδιαφερομένου
-Σε μορφή word: Λήψη
-Σε μορφή pdf: Λήψη
- Φωτοτυπία άδειας κυκλοφορίας
- Φωτοτυπία άδειας οδήγησης
- Απόφαση Α΄βαθμιας υγειονομικής επιτροπής – προσδιορισμός είδους και βαθμού αναπηρίας
- Φωτοτυπία συμβολαίου ιδιοκτησίας ή ενοικιαστηρίου ή οποιουδήποτε άλλου είδους , αποδεικτικό στοιχείο διαμονής στη συγκεκριμένη διεύθυνση (επίκειται πιθανή αλλαγή διαδικασίας)
Η υποβολή της αίτησης γίνεται είτε αυτοπροσώπως είτε μέσω Fax (από ΚΕΠ), ενώ η παραλαβή μπορεί να γίνει είτε από τη τεχνική υπηρεσία του Δήμου ή να σας αποσταλεί ταχυδρομικά:
Η υποβολή της αίτησης γίνεται είτε αυτοπροσώπως είτε μέσω Fax (από ΚΕΠ), ενώ η παραλαβή μπορεί να γίνει είτε από τη τεχνική υπηρεσία του Δήμου ή να σας αποσταλεί ταχυδρομικά:
- Αίτηση ενδιαφερομένου
-Σε μορφή word: Λήψη
-Σε μορφή pdf: Λήψη
- Αντίγραφο οικοδομικής αδείας (στέλεχος & τοπογραφικό διάγραμμα) με την τελική θεώρηση από την αρμόδια Πολεοδομική υπηρεσία.
- Αντίγραφο διαγράμματος κάλυψης του κτίσματος, από τα σχέδια της οικοδομικής άδειας για την τεκμηρίωση των βεβαιωμένων μέτρων.
- Βεβαίωση μηχανικού ή πίνακα κοινοχρήστων με πρωτότυπη σφραγίδα και υπογραφή, με τα τετραγωνικά μέτρα των προς ηλεκτροδότηση χώρων, ήτοι:
- Υπόγειο…………………….m2
- Ισόγειο……………………..m2
- Όροφος…………………….m2
- Αντιστοιχία Κοινόχρηστων………………m2
- Ωφέλιμος ακάλυπτος……………….m2
- Αντίγραφο του αποδεικτικού αποπληρωμής της οφειλής για την χρήση κοινόχρηστου χώρου κατά την ανέγερση της οικοδομής, από τον ιδιοκτήτη ή εργολάβο. (αφορά οικοδομικές άδειες που εκδόθηκαν μετά τον Μάρτιο του 1999)
- Αντίγραφο απόφασης Μ.Σ.Δ. (όπου απαιτείται)
- Επικυρωμένο αντίγραφο από συμβολαιογράφο του πίνακα διανομής οριζόντιων ιδιοκτησιών ή αντίγραφα κατόψεων όλων των ορόφων (από φάκελο αδείας).*
*Αφορά μόνο τις περιπτώσεις εκείνες, που στο διάγραμμα κάλυψης της αδείας δεν πραγματοποιείται αναλυτικός υπολογισμός των κοινόχρηστων των ορόφων.
Σας ενημερώνουμε ότι ΔΕΝ θα θεωρείται η υπεύθυνη δήλωση ηλεκτροδότησης αν δεν προσκομίζονται τα ανωτέρω.
Τα παραπάνω έγγραφα θα παραμείνουν στην υπηρεσία.
- Δικαιολογητικά
-Σε μορφή word: Λήψη
Η υποβολή της αίτησης γίνεται είτε αυτοπροσώπως είτε μέσω Fax (από ΚΕΠ), ενώ η παραλαβή μπορεί να γίνει είτε από τη τεχνική υπηρεσία του Δήμου ή να σας αποσταλεί ταχυδρομικά:
- Αίτηση ενδιαφερομένου
-Σε μορφή word: Λήψη
-Σε μορφή pdf: Λήψη
- Αντίγραφο απόφασης Νομάρχη «Άδειας εκμετάλλευσης»
- Αντίγραφο απόφασης Νομάρχη «Μετατόπισης περιπτέρου» (όπου απαιτείται)
- Αντίγραφο απόφασης Νομάρχη «Εκμίσθωση αδείας εκμετάλλευσης» (όπου απαιτείται)
- Αντίγραφο συμφωνητικού μίσθωσης περιπτέρου (όπου απαιτείται)
- Αντίγραφο δελτίου αποστολής αγοράς περιπτέρου (απ΄οπου προκύπτουν τα τ.μ.)
- Αντίγραφο εγγράφου πολεοδομίας ότι δεν απαιτείται οικοδομική άδεια
Η υποβολή της αίτησης γίνεται είτε αυτοπροσώπως είτε μέσω Fax (από ΚΕΠ), ενώ η παραλαβή μπορεί να γίνει είτε από τη τεχνική υπηρεσία του Δήμου ή να σας αποσταλεί ταχυδρομικά:
- Αίτηση ενδιαφερομένου για αρχική άδεια
-Σε μορφή word: Λήψη
- Αίτηση ενδιαφερομένου για αντικατάσταση αδείας
-Σε μορφή word: Λήψη
- Δικαιολογητικά ενδιαφερομένου για έκδοση αρχικής αδείας
-Σε μορφή word: Λήψη
- Δικαιολογητικά ενδιαφερομένου για ανανέωση αδείας
-Σε μορφή word: Λήψη
- Δικαιολογητικά ενδιαφερομένου για αντικατάσταση αδείας
-Σε μορφή word: Λήψη
Η υποβολή της αίτησης γίνεται είτε αυτοπροσώπως είτε μέσω Fax (από ΚΕΠ), ενώ η παραλαβή μπορεί να γίνει είτε από τη τεχνική υπηρεσία του Δήμου ή να σας αποσταλεί ταχυδρομικά:
- Φωτοτυπία άδειας λειτουργίας καταστήματος ( ΕΠΙΚΥΡΩΜΕΝΗ )
- Βιβλίο αναφορών μεγέθους Α4 , με χονδρό εξώφυλλο 100 φύλλων αριθμημένο ανά σελίδα (100 ΣΕΛΙΔΕΣ)
- Απόδειξη από ταμειακή μηχανή
- Σφραγίδα επιχείρησης
- Ταυτότητα του προσώπου που προσκομίζει το βιβλίο αναφορών προς θεώρηση
Η υποβολή της αίτησης γίνεται είτε αυτοπροσώπως είτε μέσω Fax (από ΚΕΠ), ενώ η παραλαβή μπορεί να γίνει είτε από τη τεχνική υπηρεσία του Δήμου ή να σας αποσταλεί ταχυδρομικά. ΠΡΟΣΟΧΗ: Απο 01/01/2017, όλες οι εγκρίσεις κυκλοφοριακών συνδέσεων πρέπει να εγκρίνονται από το Δημοτικό Συμβούλιο.
- Δικαιολογητικά
-Σε μορφή word: Λήψη
Η υποβολή της αίτησης γίνεται είτε αυτοπροσώπως είτε μέσω Fax (από ΚΕΠ), ενώ η παραλαβή μπορεί να γίνει είτε από τη τεχνική υπηρεσία του Δήμου ή να σας αποσταλεί ταχυδρομικά:
- Δικαιολογητικά
-Σε μορφή word: Λήψη